Translate

Prijedlozi za valentinovske slastice, My Suggestions for Valentines sweets

Stiže nam i taj dan, dan zaljubljenih. Kako bi bilo da izneneadite svog dragog ili dragu s jednom posebnom slasticom???

Evo nekoliko mojih prijedloga.

Gledajuči Altona Browna (slobodno zguglajte, majstor je u kuhinji), došla sam na ideju kako da dodatno začinim svoj omiljeni recept za tiramisu. To  je inače tiramisu s jabukama, a ja sam dodala još i karamel umak. Mmmmm...Nema drugih riječi kojima bi to opisala, kremasto, svježe i tako lagano.
Naravno da sam, posebno za ovu zaljubljenu verziju, desert ukrasila srcima i to čokoladnim. Tiramisu sam slagala u visoke čaše, tako će ga biti zanimljivije jesti u dvoje.:-)

The Valentine's Day is comming. Why dont you surprise your sweetheart with a special dessert this time? Here are a few of my suggestions.Watching Alton Brown, I came up with the idea on how to spice up my favorite recipe for tiramisu. The recipe is for tiramisu with apples, but I added caramel sauce to. Mmmmm ... No other words needed to describe it, creamy, fresh and so easy to make.
Especially for this Valentine version, I decorated this dessert with chocolate hearts. I put tiramisu in tall glasses, so it will be even sweeter to eat together. :-)


Moj drugi prijedlog je mousse od čokolade. Da li trebam još nešto reći? Prekrasna pjenasta krema od čokolade, jednostavna za napraviti, a evo i receptića.

CHOCO MOUSSE

200 g tamne čokolade (što tamnije to bolje)
2 dl slatkog vrhnja
1 velika žlica instant kave (može i manje ako ne volite)
1 velika žlica ruma
50 g maslaca
pola vrećice želatine
1) Na pari topite čokoladu s kavom rumom i maslacem
2) Uklonite, te ostavite da se ohladi do otprilike temp. tijela (umoćite prstić), povremeno promješajte
3) Dok se hladi u malo vrhnja otopite želatinu, pa ostavite da nabubri
4) Kad nabubri otopite ju iznad lagane vatre, pazite da ne zakipi
5) Izlijte želatinu u smjesu čokolade
6) U visokoj zdjeli istucite ostatak slatkog vrhnja u čvrsti snijeg
7) Ako vam se čokolada čini pretvrda (trebala bi još uvijek biti pomalo tekuća) dodajte malo mlijeka
8) U čokoladu polaku umješajte šlag
I to je to. Stavite smjesu u čaše po vašem ukusu te ih isto tako dekorirajte. Ostavite u hladnjaku oko 1h. Evo i mog prijedloga.



Ja sam naribala bijelu i crnu čokoladu (moj suprug kaže da je to piljevina), te od otopljene čokolade napravila srca. Bit će i za to tutorijal jednom.

Kolač koji je omiljeni u mom domu prijedlog je broj 3. Inače ovaj kolač ima bazu od majmunskog kolača no ja ne izgnječim banane u kremu več ih prepolovljene slažem na biskvit, pa dodam još i šlag i na kraju prelijem čokoladom. Ovako to onda ispadne kao "pravi kolač" kako ja to volim zvati. S više slojeva. Rezala sam ga modlom u obliku srca a čokoladu sam posebno rezala pa onda slagala na šlag.

 
Nadam se da ste dobili ideju i volju za izradu ovih slastica. Slatko vam Valentinovo. :-)

1 komentar :

  1. Draga moja :) dobrodošla u blogosvijet :) Jedva čekam da probam ovaj mousse :)

    OdgovoriIzbriši

Copyright © 2015 CakeByDesign | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka