Translate

Čupavi jastučići

Evo jednog recepta za dane kad vam se jede nešto slatko a neda vam se peći ništa komplicirano. Dogode se i meni. Kolači se manje više, uvijek vrte po mojoj glavi i većinu dana mi nije problem ispeći kolač ma koliko bio zahtjevan. No postoje i oni dani kad bi od tolike želje za slatkim najrađe samo stavila žlicu šećera u usta. :-) Nakon toga se skockam i odem napraviti nešto jednostavno kao što je ovaj kolačić.

Here is one recipe for those days when you have cravings for something sweet but you ar to lazy to bake something complicated. It happens to me to. Cakes are more or less always on my mind and most of days I have no problem to bake a cake no matter how complicated it is. But there are those days when I have such craving for sweet that I just want to put a spoon full of sugar in my mouth. :-) After that funny tought I pull together and go make something simple as this cake.



 



Čupavi jastučići

Za tijesto:
jedan omot razvaljanog lisnatog tijesta
ili
pola omota (22 g) smrznutog lisnatog tijesta
+
1 žumanjac
1 žl mlijeka

Za posip:
10 dag brašna
4 dag šećera
5 dag omekšalog maslaca

Za nadjev:
2 dl slatkog vrhnja
2 žlice šećera u prahu
1 šlagfix
20 dag gotovog pudinga od vanilije

Priprema: Ostavite smrznuto lisnato da se otopi pa ga prepolovite i razvaljajte tanko . Ako imate razvaljano tijesto samo ga odrolajte zajedno s papirom na lim nauljen i lagano poprskan vodom.
Oštrim nožem narežite kvadratiće veličine po želji. Ja sam rezala nešto manje pa mi je ispalo oko 25 kvadratića. Pomiješajte žumanjce sa mlijekom te premažite kvadratiće. 
Za posip: Pomiješajte brašno i šećer, te dodajte omekšali maslac i miješajte pjenjačom ili mikserom u dubokoj posudi dok ne dobijete mrvice. Ravnomjerno rasporedite po tijestu. Pecite na 200C otprilike 20 min. Kad se malo ohlade režite kvadratiće uzdužno na pola. 
Za kremu: Istucite slatko vrhnje sa šećerom i šlagfiksom pa dodajte puding. Nanesite kremu na donju polovicu kvadratića te poklopite sa mrvičastim dijelom.


Kolač je vrlo jednostavan za pripremu, a okusa je vrlo sličnog kao kremšnite. Misli da će vam u nedostatku volje ili vremena biti vrlo ukusan i utažiti želju za slatkim. Predlažem ga i kuharicama početnicama. Ovdje nemate što zeznuti. :-)







Broj komentara: 6 :

  1. Imam uvijek lisnatog tijesta u zamrzivaču, u slučaju da nam se jede nešto slatko... Priprema brza, a varijacije bezbrojne i fine... Ovi jastučići izgledaju jako fino, i moram ih isprobati! :) Hvala na inspiraciji i receptu!

    OdgovoriIzbriši
  2. ponekad i meni trebaju ovakve brzinske varijante, posebno mi se dopada ovaj posip, odličan recept

    OdgovoriIzbriši
  3. to je bilo jakoo fino..probala sam tvoje i oduševljena sam.. <3 <3

    OdgovoriIzbriši

Copyright © 2015 CakeByDesign | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka