Translate

Keksi u obliku svadbenih torti






Već jedno vrijeme izrađujem posebne kekse i cake popse sa temom vjenčanja. Ako ste me pratili ovdje na blogu i na facebooku mogli ste vidjeti i ostale moje kolačiće. Ali evo da vas podsjetim i sa slikom.



Ovaga puta izrađivala sam medenjake u obliku svadbenih torti prema zahtjevu jedne mladneke. Za razliku od prije kada sam kekse ukrašavala samo sa rojal icingom, ovaj sam ih puta prekrivala sa fondanom i zatim ukrašavala. 

Moram priznati da svaka metoda ima svoju prednost. Ovdje je bilo dobro to što je jednaku površinu keksa trebalo pokriti sa fondanom, dok recimo kod mladenki u obliku srca to nije slučaj pa je onda jednostavnije to učiniti sa royal icingom. S druge strane fondan se može odmah ukrašavati a royal icing treba prethodno sušiti. 

Kao i uvijek posebno se veselim izradi ovakvih kolačića za svadbe. Jako je lijepo biti dio nečijeg posebnog dana barem na ovakav način. Mladencima želim svu sreću u braku, a posebno pozdravljam iznimno dragu mladenku Marinu.




4 komentara :

Copyright © 2015 CakeByDesign | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka